Zoeken in deze blog

zaterdag 1 mei 2010

ding 15 eindstation

Ding 15 evaluatie.

Ik heb de handel doorgeworsteld en ik moet zeggen ik zou de cursus nog een keer moeten volgen. Alles uitwissen en nog een keer. Ik heb moeite met de techniek en voor mij zou het handig zijn wanneer er een handleiding was met hoe richt ik een weblog in en wat zijn alle technische trucs. Nou heb ik niet gekeken of zoiets op internet beschikbaar is, ongetwijfeld wel, maar daar gun je je dan de tijd niet voor.

Het meest nuttige voor Coda vind ik flickr, een interactieve website voor foto's. En een weblog natuurlijk. Rss feeds. Van twitteren zie ik de lol niet zo van in voor een organisatie.

Eiegnlijk moet ik ook nog een webcam aanschaffen en een digitale camera, een ipod of zo iets, een mobieltje met alles erop en eraan. Dan kun je pas een goede weblog maken.

De coaches bedankt voor de hulp.

Willem

1 opmerking:

  1. Poldersloot, gefeliciteerd met je behalen van de eindstreep! Ik heb kostelijk moeten lachen om je verhalen. Volgens mij heb je de essentie goed begrepen, de techniek erachter komt vanzelf wel. Als je eenmaal je smartphone, webcam en digitale camera hebt aangeschaft gaat er nog een wereld voor je open :-)
    Hartelijk dank voor je enthousiaste deelname

    BeantwoordenVerwijderen